Marketingový audit
Marketingový audit je nezávislé zkoumání výkonnosti podniků, jehož cílem je určit problémové oblasti a marketingové příležitosti a doporučit na základě analýz plán opatření ke zlepšení marketingové výkonnosti firmy.
Marketingový audit se zaměřuje na tyto základní body:
- zjištění problémů, které poskytne soustava analýz, postihující všechny činnosti firmy,
- nastavení cesty, jak se s těmito problémy úspěšně vypořádat,
- implementace a tím i zlepšení celkové situace postupným eliminováním negativ,
- měření a neustále zlepšování v budoucnosti,
- ZVYŠOVÁNÍ HODNOTY FIRMY (ať už ve smyslu obratu, zisku, či prestiže firmy).
Předpoklady pro úspěch:
- chtít se zlepšit,
- důvěra mezi klientem a poskytovatelem marketingového auditu,
- otevřenost (a to z obou stran),
- připravenost na dlouhodobější pracovní vztah,
- nepolevit v nastavených procesech zlepšování - potom je úspěch zaručený.
SJ-PK
Systém jakosti v oboru pozemních komunikací.
Více v tomto externím zdroji...